ФЭНДОМ

Floran Treetop Village 1

Жилища деревни флоран.

Деревня флоран (Floran Treetop Village) — это структура с дружелюбными флоранами, состоящая из небольших домов, построенных на высоких деревьях. Дома сделаны из бамбука, с соломенными крышами. Они часто украшены костями и шкурами животных. Это была одна из самых ранних деревень, присутствующая во всех бета-тестах.

Встречается на любых планетах, кроме луны, сада, а также обычного, токсичного, арктического и магмового океанов. Чаще всего встречается на планете Лес.

Уникальное сокровище

Обычные сокровища можно найти хранилищах, а ценные сокровища - в тематических сундуках.

ОБЫЧНЫЕ СОКРОВИЩА
Medium Bongo Icon Среднее бонго
Large Bongo Icon Большое бонго
Small Bongo Icon Маленькое бонго
Tiny Bongo Icon Крошечное бонго
Primitive Armchair Icon Примитивное кресло
Leather Support Icon Кожаная поддержка
Raw Steak Icon Сырой стейк
ЦЕННЫЕ СОКРОВИЩА
Back Spear Icon Заспинное копьё
Greenfinger's Headdress Icon Шляпа древоуста
КНИГИ ЗНАНИЙ
How To Get Meats Icon Как раздобыть мяса
The Role of a Greenfinger Icon Роль древоуста
Good Floran Behaviour Icon Хорошее поведение флоран
Floran Family Trees Icon Семейные узы флоранов
Floran Meatbook Icon Как готовить мясо
Maku's Journal Icon Дневник Маку
A Greenfinger's Diary Icon Дневник древоуста
What I Did On My Holidays Icon Как я провел каникулы
Floran Architecture Icon Архитектура флоран

Скриншоты

Объекты/Предметы

ПРЕДМЕТ КАТЕГОРИЯ ЦЕНА ОПИСАНИЕ
Bamboo Icon Бамбуковый блок Блок 0 Freshly cut stalks of bamboo.
Bamboo Door Icon Бамбуковая дверь Дверь 95 This door is strong and sustainably sourced.
Bone Carving Icon Резная кость Декорация 90 There are barbaric Floran tales etched into the bone.
Bone Rack Icon Кости на подставке Декорация 70 A rack of 3 unidentified bones.
Bone Trophy Icon Костяной трофей Декорация 90 The result of a successful Floran hunt.
Brown Pelt Icon Большая бурая шкура Декорация 160 A large pelt with thick, lustrous fur.
Cobblestone Icon Каменный блок Блок 0 Hard cobblestones, smooth to the touch.
Fiery Flower Icon Огненный цветок Декорация 50 A fiery-looking flower in a pot.
Huge Primitive Cabinet Icon Огромный примитивный шкаф Хранилище 240 The cabinet made of leather stretched between four large tusks.
Large Bone Chimes Icon Большие костяные колокольчики Декорация 70 A string of bones to hang from the ceiling, like a morbid wind chime.
Large Bongo Icon Большое бонго Декорация 75 A bongo drum fashioned out of leather and wood.
Large Primitive Cabinet Icon Большой примитивный шкаф Хранилище 130 A cabinet adorned with huge, sharp fangs.
Large Primitive Chest Icon Большой примитивный сундук Хранилище 90 A long chest, made from sticks. Its security is questionable.
Large Primitive Table Icon Большой примитивный стол Мебель 105 This entire table appears to have been carved from a single, enormous bone.
Large Snowy Pelt Icon Большая снежная шкура Декорация 160 The pelt of a large, snow dwelling animal.
Leather Dressing Screen Icon Вязаная кожаная ширма Декорация 120 A leather screen, used in Floran food preparation.
Leather Support Icon Кожаная поддержка Декорация 55 A piece of thin leather is stretched from the ceiling.
Long Black Fur Pelt Icon Длинная чёрная шкура Декорация 80 A ragged fur pelt, hung from two large tusks.
Medium Bongo Icon Среднее бонго Декорация 75 A bongo drum fashioned out of leather and wood.
Primitive Abstract Art Icon Примитивная живопись "Абстракция" Декорация 55 A Floran's idea of abstract art.
Primitive Armchair Icon Примитивное кресло Мебель 110 It's just an armchair made of bones. No big deal.
Primitive Bed Icon Примитивная кровать Мебель 125 The bone frame is sort of disturbing, but that fur blanket looks mighty comfy.
Primitive Bench Icon Примитивная скамейка Мебель 125 A bench made of wood and bones. Seems... inviting?
Primitive Bookcase Icon Примитивная книжная полка Декорация 145 A bookcase made from the remains of Floran prey.
Primitive Chair Icon Примитивный стул Мебель 75 A simple wooden chair with bone accents.
Primitive Chandelier Icon Примитивная люстра Источник света 105 Torches have been stuck to a sapling in lieu of a fancy chandelier.
Primitive Chart Art Icon Примитивная живопись "График" Декорация 50 It appears to be a tally chart.
Primitive Couch Icon Примитивный диван Мебель 150 A couch made of leather hide and large bones.
Primitive Countertop Icon Примитивная столешница Мебель 85 A cooking countertop used for chopping meat.
Primitive Crate Icon Примитивный ящик Хранилище 75 A storage crate made of unrefined wood and bone.
Primitive Desk Icon Примитивный письменный стол Мебель 100 A desk, probably belonging to the greenfinger of a Floran tribe.
Primitive Fire Art Icon Примитивная живопись "Огонь" Декорация 70 This painting seems to illustrate how to build a fire.
Primitive Glyph Art Icon Примитивная живопись "Глиф" Декорация 70 It looks like someone has painted glyphs onto a piece of leather.
Primitive Leaf Painting Icon Примитивная живопись "Лист" Декорация 55 It appears to be a painting of a falling leaf.
Primitive Shelf Icon Примитивная полка Декорация 90 A wood and bone shelf used for storing supplies and keepsakes.
Primitive Stool Icon Примитивная табуретка Мебель 55 A tiny stool carved from bone.
Primitive Stove Icon Котелок Рабочее место 70 A very basic cooking pot suspended over a campfire.
Primitive Table Icon Примитивный стол Мебель 85 Floran come together at tables like these to eat flesh stew.
Primitive Tanning Rack Icon Примитивная стойка для дубления Декорация 90 An animal pelt stretched and dried between two large bones.
Primitive Toilet Icon Примитивный туалет Мебель 75 This toilet doesn't look very leak-proof.
Short Primitive Table Icon Короткий примитивный стол Мебель 70 A table made from many small bones.
Small Black Pelt Icon Короткая чёрная шкура Декорация 70 This pelt serves as a Floran hunter's trophy.
Small Bone Chimes Icon Маленькие костяные колокольчики Декорация 55 A string of bones to hang from the ceiling, like a morbid wind chime.
Small Bongo Icon Маленькое бонго Декорация 75 A bongo drum fashioned out of leather and wood.
Small Primitive Chest Icon Малый примитивный сундук Хранилище 70 A small chest, made from sticks. Its security is questionable.
Small Primitive Table Icon Маленький примитивный стол Мебель 70 A table fashioned out a small tree topped with a slab of wood.
Small Snowy Pelt Icon Маленькая снежная шкура Декорация 70 The pelt of a small, snow dwelling animal.
Spinneret Trophy Icon Прядильный орган - тофей Декорация 350 This trophy is a spinneret from some large, web spinning creature.
Tall Wooden Torch Icon Высокий деревянный факел Источник света 30 A large flickering torch warms the air around it.
Thatch Icon Солома Блок 0 Traditional thatched roofing.
Tiny Bongo Icon Крошечное бонго Декорация 45 A bongo drum fashioned out of leather and wood.
Torch Icon Факел Источник света 5 This torch flickers softly.
Treated Wood Icon Обработанная древесина Блок 0 Carefully treated wood that maintains a freshly chopped appearance.
Unrefined Wood Icon Необработанная древесина Блок 0 Rough and unrefined, this wood looks freshly chopped.
Vine Pod Lamp Icon Лампа из стручка лозы Источник света 105 A strange green light pod is hanging loosely from a curved wooden post.
Vine Wall Light Icon Настенный светильник из лозы Источник света 75 The pod emits a natural green light.
White Flower Icon Белый цветок Декорация 50 A pretty white flower in a pot.
Window Lattice Icon Решётчатое окно Блок 0 A simple lattice made of wood.
Wood Platform Icon Деревянная платформа Платформа 0 A nondescript wood platform.
Wooden Dressing Screen Icon Деревянная ширма Декорация 120 A wooden screen, perfect for dressing behind.

История изменений

Также на ФЭНДОМЕ

Случайная вики